5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

שוקלים רילוקיישן? כך תעשו זאת נכון

אם אתם מחפשים את התחנה הבאה שלכם בחיים, יכול להיות שהיא נמצאת מעבר לים. בעוד שבעבר היה מדובר על צעד כמעט בלתי אפשרי, כיום רילוקיישן הוא בהחלט דבר שנמצא בהישג היד שלכם. כאן ניתן לכם את כל המידע החיוני לקראת רילוקיישן.

 

למה לעשות רילוקיישן

עוד לפני שנסביר לכם למה כדאי לכם לעשות רילוקיישן עם חברת אושן, חשוב להבין את היתרונות שיש במעבר עצמו. יוקר המחיה בישראל יחד עם קשיים אחרים עלולים להוריד את רמת החיים והסיפוק היומיומי שלכם. רילוקיישן יאפשר לכם כמה שנים של התאווררות, וחיים ברמה שהולמת את ההכנסה שלכם. ייעוץ מקצועי של החברה יעזור לכם לבצע את המעבר הזה בקלות.

לְמַקֵם מְחָדָשׁ

 

בחירת יעד

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לבחור את היעד שאליו תעברו. הקריטריון המרכזי שעליכם לבדוק הוא שמדובר על יעד שאתם יכולים לעבור אליו. לא כל מדינה בעולם רוצה לקבל מהגרים, גם אם מדובר על תקופה של מספר שנים בלבד. בנוסף, בדקו שבתור ישראלים אתם יכולים לשהות במדינה הזו ללא כל חשש, וכמובן שיש לכם קהילה או אזור שאליו אתם יכולים לעבור.

 

חיבור לקהילה המקומית

אחד האתגרים הכי גדולים ברילוקיישן, במיוחד עבור ישראלים הוא הניתוק מהקהילה. לא משנה היכן אתם גרים בישראל, סביר להניח שהקהילה מהווה עוגן מרכזי בחיים שלכם. הניתוק ממנה עלול להקשות עוד יותר על המעבר, ולכן ההמלצה שלנו היא לבדוק עוד לפני המעבר עצמו האם יש קהילה מקומית שאליה תוכלו להתחבר כדי שלפחות מהבחינה הזו המעבר שלכם יהיה קל יותר.

 

עבודה ואישור שהייה

כדי לבצע רילוקיישן עליכם לקבל אישור ממדינת היעד על כך שאתם יכולים לשהות בו לצורך מגורים. בדרך כלל המדינה תרצה לקבל אישור שהעבר שלכם ללא רבב, ובנוסף שיש לכם הכנסה קבועה. עבודה בארץ זה לא מספיק, ועליכם להציג אישור ביחס להכנסה שהולכת להיות לכם בעת השהות במדינת היעד. עבודה יציבה היא תנאי קריטי להצלחה של הרילוקיישן.

קהילה מקומית

 

ליווי מקצועי

הדבר האחרון שהיינו ממליצים לכם עליו הוא לקבל ליווי מקצועי לטובת המעבר. כאמור, יש לא מעט אתגרים שאיתם אתם הולכים להתמודד. להיפטר מכל האתגרים הללו זה בלתי אפשרי אולם בהחלט ניתן להקל על רבים מהם. בעזרת אנשי מקצוע שמנוסים בייעוץ לפני מעבר דירה למדינה זרה תוכלו לקבל טיפים, להשיג את האישורים בקלות יותר ובעיקר להוריד מעצמכם את העניינים הבירוקרטים.

 

לסיכום

מעבר דירה למדינה זרה הידוע בתור רילוקיישן, הוא בחירה שלא מעט ישראלים מבצעים בשנים האחרונות. מבלי להיכנס לסיבות שיש לבחירה הזו, חשוב להבין שרילוקיישן הוא דבר מאתגר. כדי להצליח בו יש כמה כללים שכדאי לכם להקפיד עליהם כאשר החשובים ביותר בהם הם לקבל אישור שהייה במדינה שאליה אתם נוסעים וכמובן למצוא עבודה שבה תוכלו לעבוד גם מעבר לים.

ליווי מקצועי

אז מה היה לנו עד עכשיו?

- 25 המלונות הטובים ביותר בדבלין -

- 12 המלונות הטובים ביותר בלימריק -

- 8 המלונות הטובים ביותר בקילקני -

- 12 המלונות הטובים ביותר בגאלווי -

- 12 המלונות הטובים ביותר בקורק -

- 12 המלונות הטובים ביותר בקיל איירן -

- 5 המלונות הטובים ביותר בבלפסט -

פשוט מדריכים

כל מה שרציתם לדעת על אירלנד

מדריכים נוספים על אירלנד
3 לדצמבר, 2020
לא נוסעים לחו"ל בלי ביטוח נסיעות, זה כולם יודעים, ודבלין אינה יוצאת דופן בעניין הזה
26 לינואר, 2020
רגע לפני שאתם שולפים כרטיס אשראי – קראו את כל מה שצריך לדעת על השכרת רכב באירלנד
15 למרץ, 2020
עבודה באירלנד? כן, זה אפשרי ואפילו מומלץ. כמה דברים בסיסיים שחשוב לדעת רגע לפני שעוזבים.
14 למרץ, 2020
פרובינציות, מחוזות וערים ששווה להכיר באירלנד – הכל על גבי מפת האי הירוק
16 למרץ, 2020
לא רק דבלין – קבלו את המדריך לערי אירלנד ששווה להקדיש להם יום או יומיים אם אתם כבר בסביבה
13 למרץ, 2020
סקירה היסטורית קצרה על יחסי אירלנד והיהודים שידעו עליות ומורדות לאורך ההיסטוריה
30 לנובמבר, 2020
מויסקי ועד גבינות מעולות וחפצי וינטג' – בדבלין אפשר למצוא הכל מהכל (ואפילו בזול)
מדריכים נוספים בנושא

וזה ממש לא הכל...