5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

נפצעתם בחו"ל בלי ביטוח? מזל שיש הלוואות למוגבלים!

נפילה מגובה רב, הכשה של נחש ומעורבות בתאונת דרכים הם רק חלק מרשימה ארוכה של פציעות נפוצות שמתרחשות בעת טיול בחו"ל. מי שחוו אותם על בשרם וגילו שאין להם ביטוח נסיעות, יצטרכו לשלם סכומי עתק לבתי החולים ובמקרים מסוימים גם לגורם שלישי. נזמין אתכם לקרוא את השורות הבאות בעיון רב, אם מצאתם את עצמכם בתרחיש אימים שכזה. שכן, אלה יציגו בפניכם את הדרך הטובה ביותר שתאפשר לכם לצאת מהבוץ.

 

תכירו את ההלוואה שתציל אתכם

סביר להניח שאתם יודעים בשלב זה שניצבת בפניכם הוצאה גבוהה במיוחד שתצריך חיפוש אחר מימון מהיר. אם כך, כדאי שתדעו שהדרך הטובה ביותר לצאת מהבוץ במצב שכזה היא באמצעות הגשת בקשה להלוואה חוץ בנקאית שמותאמת למי שצריכים מימון מידי על הוצאות לא צפויות. מדובר בהלוואה שניתנת על ידי גוף חיצוני (כלומר, לא בנק) והתנאים שלה משתנים בהתאם לפרמטרים שונים.

לְהַלווֹת

תכירו את ההלוואה החוץ בנקאית המומלצת ביותר

מי שנפגעו בחו"ל ואין להם כיסוי ביטוחי, צריכים לפנות בהקדם האפשרי לחברה חוץ בנקאית שמספקת הלוואות למוגבלים. אל תטעו לחשוב שמדובר בהלוואה שמתאימה לאנשים בעלי חשבון מוגבל בלבד. שכן, מי שצריך סיוע כלכלי מכל סיבה שהיא יכול לקבל אותה. אתם אולי תוהים כעת מדוע אנו ממליצים דווקא על הלוואה זו. אם כך, נסביר שהיא ניתנת בדחיפות גבוהה, מתוך הבנה שמי שמגישים אותה, זקוקים לה כמו אוויר לנשימה.

 

אתם בעניין? כך תקבלו את ההלוואה

קבלת הלוואה חוץ בנקאית מצריכה בשלב הראשוני פנייה לגורם חיצוני והגשת בקשה מסודרת שתגלה לכם תוך זמן קצר אם אתם זכאים. מומלץ לבקש מראש פרטים אודות תנאי ההחזר, כדי שתוכלו לדעת אם ההצעה מצד אותו גורם מתאימה לכם. אם תחליטו ליטול את ההלוואה, תצטרכו למסור פרטים אישיים ולחתום על חוזה.

 

רוצים לבחור נכון? תקראו חוות דעת

כאמור, יש לא מעט גופים פיננסיים שיציעו לכם הלוואה שתסייע בהתמודדות עם המצב המורכב. האחריות במציאת הגוף ההלוואה הטובה ביותר מוטלת עליכם. לכן, נמליץ לערוך סקר שוק מקיף שיאפשר לכם להכיר את הגופים השונים ואת טיבם. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת בזמן שאתם בחו"ל היא תוך קריאת ביקורות שנכתבו ברחבי הרשת. כאשר ההמלצה היא להסתמך על ביקורות מהימנות שהועלו ללשונית הביקורות של גוגל ולפורומים פיננסיים שעוסקים בהלוואות חוץ בנקאיות.

 

מילים אחרונות לסיום

הפציעה הכי קלה בחו"ל עשויה להוביל להוצאה גבוהה במיוחד שתצריך חיפוש אחר מימון חיצוני. מי שחוו תרחיש שכזה, צריכים לפעול בהקדם האפשרי, כדי לקבל פרטים אודות הלוואה למוגבלים שתאפשר להם לבצע את התשלום הדרוש ולהמשיך בשגרת הטיול. בשלב זה אתם מכירים בכל הפרטים, כך שתצטרכו רק לגלוש לאתר של גוף פיננסי מוכר ולהגיש בקשה להלוואה מכל מקום ברחבי העולם.

נפצע בחול

אז מה היה לנו עד עכשיו?

- 25 המלונות הטובים ביותר בדבלין -

- 12 המלונות הטובים ביותר בלימריק -

- 8 המלונות הטובים ביותר בקילקני -

- 12 המלונות הטובים ביותר בגאלווי -

- 12 המלונות הטובים ביותר בקורק -

- 12 המלונות הטובים ביותר בקיל איירן -

- 5 המלונות הטובים ביותר בבלפסט -

פשוט מדריכים

כל מה שרציתם לדעת על אירלנד

מדריכים נוספים על אירלנד
12 למרץ, 2020
מתי כדאי לנסוע לאירלנד ומה צפוי לנו שם בינואר לעומת יולי – כל התשובות כאן
30 לנובמבר, 2020
מויסקי ועד גבינות מעולות וחפצי וינטג' – בדבלין אפשר למצוא הכל מהכל (ואפילו בזול)
26 לינואר, 2020
שדות תעופה, טיסות, חברות, מחירים ויעדים – איך טסים לאירלנד וכמה זה עולה לנו?
22 לנובמבר, 2021
כל מה שצריך לדעת על נמל התעופה הבינלאומי של אירלנד – מהתמצאות ועד דיוטי פרי
30 לאוגוסט, 2023
3 לדצמבר, 2020
לא נוסעים לחו"ל בלי ביטוח נסיעות, זה כולם יודעים, ודבלין אינה יוצאת דופן בעניין הזה
16 למרץ, 2020
לא רק דבלין – קבלו את המדריך לערי אירלנד ששווה להקדיש להם יום או יומיים אם אתם כבר בסביבה
29 למרץ, 2020
אירלנד, אבל לא בדיוק אירלנד – כל מה שאתם רוצים וצריכים לדעת על צפון אירלנד
מדריכים נוספים בנושא
22 לאוגוסט, 2023

וזה ממש לא הכל...