5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

איפה זה בורקאי ומה עושים שם?

האי בורקאי הוא אחד האיים הצבעוניים והידידותיים ביותר לתיירים המבקרים בפיליפינים. יש בו אטרקציות נהדרות לגדולים וקטנים, חיי לילה סוערים, קולינריה טובה ואווירה נהדרת… איך מגיעים אליו ומה לא כדאי לפספס? ריכזנו לפניכם את כל מה שחייבים לדעת לפני שמגיעים לאי.

 

אטרקציות ופעילויות מומלצות בבורקאי

אם אתם מחפשים מקום בו תוכלו ליהנות מאטרקציות אתגריות, בטן-גב על החוף ולסיום טיפולים מפנקים לגוף וגם לנפש – בורקאי הוא האי בשבילכם וריכזנו לפניכם את הפעילויות שלא כדאי לפספס:

  • חופים: בורקאי מפורסם בזכות חופים יפהפיים עם חול לבן ומי טורקיז צלולים. על מנת להגיע לחופים השווים ביותר מומלץ להיעזר במקומיים הנחמדים, אז תגלו שלל מקומות לרבוץ בהם וליהנות מהשלווה של האי. אחרת, מומלץ לבקר בחוף הלבן (White Beach) – שמה של רצועת חוף ארוכה ומתויירת בה חנויות, ברים ומסעדות.

 

  • צלילות: אם כבר חופים, לא כדאי לפספס את הפעילויות הימיות שמציע האי למבקריו, ביניהן אתרי צלילה מרהיבים שמושכים לא מעט צוללנים וסקרנים. באתרים אלו תוכלו להתרשם ממגוון עצום של צמחי מים ובעלי חיים צבעוניים ואם אין לכם ניסיון בצלילה, קחו משקפת ושנורקל ולא תפספסו דבר.

 

  • אומגות: שבעתם מהעולם התת ימי של בורקאי? תוכלו ליהנות מהאי גם מהאוויר בעודכם תלויים על אומגות מרגשות העוברות במסלול מאתגר המתאים למשפחה כולה. צמאים לעוד? תוכלו להמשיך לטיפוס הרים ואם אתם אמיצים במיוחד – בבורקאי תוכלו למצוא גם קפיצת צוקים. בהצלחה עם זה!

 

  • ספא: אחרי שצללתם וגלשתם, הגיע הזמן לקצת מרגוע. תוכלו לעשות זאת באמצעות רביצה על החוף אבל זה יהיה פספוס אמיתי לא ליהנות ממרכזי הספא הנהדרים שיש באי – חלקם נמצאים במלונות השונים וחלקם ממש על החוף ושאר מקומות תיירותיים. אז איך אתם אוהבים את העיסוי שלכם?

 

  • חיי לילה: ולקינוח, חיי הלילה של בורקאי אשר נחשבים צבעוניים ותוססים לעומת איים אחרים בפיליפינים. כאן תוכלו ליהנות מרדת החמה ועד זריחתה למחרת, עם הופעות חיות, מועדוני ריקודים, מסיבות חוף, ברים ועוד. אל תשכחו למנות נהג תורן.

חוף בורקאי

מתי הכי כדאי לבקר בבורקאי?

מזג האוויר בבורקאי הוא טרופי – חם ולח ובמשך חלק ניכר מהשנה, גשום. אם כך, העונה המומלצת ביותר לביקור באי היא העונה בה כמות המשקעים היא המעטה ביותר, מה שנקרא "העונה היבשה". זו מתרחשת בחודשים דצמבר-מאי ואם אתם מתכננים לבקר באי בתקופה זו, מוטב שתשריינו מראש טיסה, מלון וכרטיסים לאטרקציות.

 

איך מגיעים לבורקאי?

הדרך הפופולרית ביותר להגיע לבורקאי היא באמצעות טיסת פנים ממנילה. טיסה זו נוחתת באחד משני שדות תעופה הנמצאים בקרבת האי – קטיקלן המרוחק מהאי 25 דקות שייט ושדה התעופה קליבו שנמצא רחוק יותר וכולל נסיעה של כשעתיים באוטובוס, טרם ההגעה לנמל ממנו יוצא השייט אל האי.

סירת משאבה להגיע לבורקאי

אז מה היה לנו עד עכשיו?

- 25 המלונות הטובים ביותר בדבלין -

- 12 המלונות הטובים ביותר בלימריק -

- 8 המלונות הטובים ביותר בקילקני -

- 12 המלונות הטובים ביותר בגאלווי -

- 12 המלונות הטובים ביותר בקורק -

- 12 המלונות הטובים ביותר בקיל איירן -

- 5 המלונות הטובים ביותר בבלפסט -

פשוט מדריכים

כל מה שרציתם לדעת על אירלנד

מדריכים נוספים על אירלנד
22 לאוגוסט, 2023
9 למרץ, 2020
דבלין היא המקום המושלם לצאת לסבב ברים איכותי ומהנה – רק תבחרו מהרשימה
12 למרץ, 2020
מתי כדאי לנסוע לאירלנד ומה צפוי לנו שם בינואר לעומת יולי – כל התשובות כאן
29 למרץ, 2020
אירלנד, אבל לא בדיוק אירלנד – כל מה שאתם רוצים וצריכים לדעת על צפון אירלנד
22 לנובמבר, 2021
כל מה שצריך לדעת על נמל התעופה הבינלאומי של אירלנד – מהתמצאות ועד דיוטי פרי
23 לינואר, 2020
מטבעות, המרות ועלויות – מה צריך לדעת לפני שמכניסים את היד לכיס לנסיעה לאירלנד
9 למרץ, 2020
כיאה לאחד העמים השמחים בעולם – האירים מגישים לכם פסטיבלים ושמחות לרוב
22 לנובמבר, 2021
חופשה באירלנד היא כבר מזמן לא סוד של יודעי דבר, אלא מתאימה לכל אחד ואחד, בכל גיל ובכל הרכב
23 לינואר, 2020
כמה המלצות מעלות למקומות לבקר, לראות ולגלות באירלנד כדי להפוך את החופשה שלכם למהנה
מדריכים נוספים בנושא

וזה ממש לא הכל...