5/5
החופשה שלכם מתחילה עכשיו!

איך בוחרים איפה לבקר כאשר מגיעים לאירלנד

כשאתם תתחילו לתכנן ביקור באירלנד, אתם תמצאו את עצמיכם עומדים בפני שפע של אפשרויות. מעיר הבירה השוקקת דבלין ועד לנופים המהממים של הדרך האטלנטית הפרועה, אירלנד יודעת להתאים את עצמה לטעמו של כל מטייל. כדי להבטיח שתפיקו את המרב מזמנכם במדינה הקסומה הזו, חשוב שתבחרו בקפידה את היעדים בהם תרצו לבקר. תוכלו לעשות זאת בהתבסס על כמה גורמים מרכזיים שכדאי לקחת בחשבון.

 

תחומי העניין

הצעד הראשון בבחירת היכן לבקר באירלנד הוא להתחשב בתחומי העניין שלכם. האם אתם מתעניינים בהיסטוריה, אוהבים טיולי טבע, או אולי חובבים מוזיקה מסורתית? באירלנד יש הכל. לחובבי ההיסטוריה, ערים כמו דבלין וגאלווי מציעות שפע של אתרים היסטוריים ומוזיאונים. אם אתם מעדיפים מסלולי טבע, אל תוותרו על צוקי מוהר וטבעת קרי. אם אתם נלהבים ממוזיקה מקומית, שבצו במסלול ביקור בדבלין, בירת המוזיקה המסורתית של אירלנד.

תחומי העניין

חלוקה לאיזורים

ניתן לחלק את אירלנד לארבעה אזורים עיקריים: המזרח, המערב, הצפון והדרום. לכל אזור יש את הקסם והאטרקציות המיוחדות לו. המזרח הוא ביתם של ערים תוססות כמו דבלין ובלפסט ואתרים עתיקים כמו ניוגראנג'.

המערב מתגאה בנופים מדהימים, כולל צוקי מוהר והפארק הלאומי קונמארה. הצפון מציע שילוב של נוף עוצר נשימה, נקודות ציון היסטוריות כמו ה-Giant's Causeway  והעיר התוססת בלפסט. הדרום, לעומת זאת, ידוע בכפרים מקסימים ומסלול טיול סובב צוקי קרי.

 

עונות השנה

לעונת השנה בה אתם מתכננים לבקר באירלנד יש השפעה משמעותית על החוויה שלכם. חודשי הקיץ (יוני-אוגוסט) מלאים בפסטיבלים ואירועי חוצות רבים שיוצרים אווירה תוססת ושמחה. עם זאת חודשים אלו בדרך כלל העמוסים ביותר בתיירים והמחירים גבוהים יותר.

האביב (מרץ-מאי) והסתיו (ספטמבר-נובמבר) פחות צפופים, מה שמקל על הביקור באטרקציות פופולריות. החורף (דצמבר-פברואר) הוא הזמן השקט ביותר ולעיתים הכי פחות יקר לביקור, אך תהיו מוכנים לשעות אור קצרות יותר ולמזג אוויר די קר.

 

מקומות מומלצים לביקור

דבלין

עיר הבירה של אירלנד ומרכז תוסס של היסטוריה, תרבות ובידור. תבקרו בטריניטי קולג', עם הספרייה המכובדת שלה וספר קלס, שמהווה עדות למורשת הספרותית העשירה של אירלנד. אל תחמיצו את ההזדמנות לשוטט ברחובות ההומים של טמפל בר ולבקר בטירת דבלין ההיסטורית וכמובן לא לפספס את מבשלת הבירה גינס, שם תוכלו ללמוד על תהליך הבישול של הבירה המפורסמת.

 

צוקי מוהר

צוקי מוהר הם פלא טבע הנמצא על החוף המערבי של אירלנד. צאו לטיול לאורך שפת הצוק או טיילו באחד מהמסלולים המסומנים ותיהנו מחוויה בלתי נשכחת של היופי הפראי של אירלנד.

 

טבעת קרי

נסיעה במחוז קרי, היא נתיב תיירות פופולרי שיחשוף פניכם כמה מהנופים המרהיבים ביותר של אירלנד. תוך כדי נסיעה לאורך המסלול בן 179 הקילומטרים, תפגשו בכפרים מקסימים, חופים ציוריים ורכסי הרים מהפנטים. נקודות השיא כוללים את גאפ אוף דאנלו, סקליג מייקל (אתר מורשת עולמית של אונסק"ו) והאגמים השלווים של הפארק הלאומי קילרני.

 

טירת בלארני

טירה עתיקה מימי הביניים הנמצאת בעיר קורק. הטירה מפורסמת בזכות האבן בלארני ממנה היא עשויה. האגדה מספרת שמי שינשק את האבן יזכה בסגולות רבות של מזל ולשון רהוטה. הטיפוס במדרגות העתיקות של הטירה והישענות לאחור כדי להגיע לאבן היא חוויה מלהיבה בהחלט.

 

סיכום

מרוב נקודות עניין ואטרקציות לא קל לבנות את מסלול הטיול באירלנד. אולם בזכות ההמלצות שלנו בטוחים שתצליחו לבנות מסלול טיול שיתאים להעדפות שלכם ויבטיח טיול חלומי בו תצליחו לשלב בין הפלאים ההיסטוריים של אירלנד, נופים עוצרי הנשימה של המערב, או לחוות את חמימות האירוח האירי בדרום. מבטיחים שאירלנד תרתק אתכם ותשאיר אתכם עם חשק לעוד.

אירלנד

אז מה היה לנו עד עכשיו?

- 25 המלונות הטובים ביותר בדבלין -

- 12 המלונות הטובים ביותר בלימריק -

- 8 המלונות הטובים ביותר בקילקני -

- 12 המלונות הטובים ביותר בגאלווי -

- 12 המלונות הטובים ביותר בקורק -

- 12 המלונות הטובים ביותר בקיל איירן -

- 5 המלונות הטובים ביותר בבלפסט -

פשוט מדריכים

כל מה שרציתם לדעת על אירלנד

מדריכים נוספים על אירלנד
12 למרץ, 2020
מתי כדאי לנסוע לאירלנד ומה צפוי לנו שם בינואר לעומת יולי – כל התשובות כאן
22 לנובמבר, 2021
כל מה שצריך לדעת על נמל התעופה הבינלאומי של אירלנד – מהתמצאות ועד דיוטי פרי
23 לינואר, 2020
כל הדרכים להגיע ממקום למקום באירלנד במהירות, ביעילות ובנוחות
23 לינואר, 2020
מטבעות, המרות ועלויות – מה צריך לדעת לפני שמכניסים את היד לכיס לנסיעה לאירלנד
26 לינואר, 2020
רגע לפני שאתם שולפים כרטיס אשראי – קראו את כל מה שצריך לדעת על השכרת רכב באירלנד
30 לנובמבר, 2020
מויסקי ועד גבינות מעולות וחפצי וינטג' – בדבלין אפשר למצוא הכל מהכל (ואפילו בזול)
3 לדצמבר, 2020
לא נוסעים לחו"ל בלי ביטוח נסיעות, זה כולם יודעים, ודבלין אינה יוצאת דופן בעניין הזה
23 לינואר, 2020
טירות עתיקות, פסטיבלים שלמים המוקדשים לפיות ומוזיאונים מעולים – כל מה שצריך לדעת על טיול באירלנד עם ילדים
1 לינואר, 2021
מאחוזות פאר ויוקרה ועד גסטהאוסים ואכסניות. מצאו את המלון שלכם באירלנד
14 למרץ, 2020
פרובינציות, מחוזות וערים ששווה להכיר באירלנד – הכל על גבי מפת האי הירוק
29 למרץ, 2020
פאי רועים מסורתי, צלי בקר, תפוחי אדמה ותבשילי קדירה – אוכל באירלנד זה עניין תרבותי. וטעים.
9 למרץ, 2020
כיאה לאחד העמים השמחים בעולם – האירים מגישים לכם פסטיבלים ושמחות לרוב
מדריכים נוספים בנושא

וזה ממש לא הכל...